Tema: Re: Linksys E2000 ar Dlink dir-655
Autorius: kaiser
Data: 2012-03-21 08:37:05
Aha, su D-Link'u mano rankos kreivos buvo, o su Linksys'u jau nebe? ;)
Veikt jis veikė ir visai neblogai, bet nuolat išlendanti viena kita
erzinanti smulkmena su laiku "pripildė taurę". Nors jei tinkle tik vienas
ar du laptopai ir koks stacionaras, tai daug kam tokios problemos gal ir
nebūtų išlindę. Anyway, jei DIR-655 greitas ir stabilus, tai džiaugtis
tereikia.

--
kaiser