Tema: Re: Isspreskite problemele
Autorius: Virgis
Data: 2012-03-14 06:19:34
2012.03.14 02:31, cooleris rašė:
> Ten kabelis yra atvestas
> Tai jei nusipirkti routeri ir pastatyt ant bridge
> Ar esama routeri kelti i buto viiduri?
>
> Tai ce tinklistai kusie tik bliudeli gali panaudoti
> Ar yra ir suprantancius apie tinklus

Sveikas,

pajunk prie to kabelio, kuris ateina į kambarį paprasčiausią Access
point'ą ir viskas veiks, nieko net konfiginti nereikės. Adresą jis gaus
iš jau veikiančio routerio, DHCP servisas taip pat paleistas routeryje,
Access point'ui tereikės tik prijungti bevielius klientus prie jau esamo
tinklo. Logiška būtų Access point'ui nustatyti tą patį SSID, kaip ir
routerio, tada bevieliai klientai automatiškai persijunginėtų iš vienos
stotelės į kitą. Galima ir Wireless Distrubution Sysytem pasileisti ir
kitų servisų.
Iš gamintojų man visai nieko papigiaiski TP-Link. Už savo kainą tikrai
atgroja su kaupu. Tik reikia pirkti ne routerį, o access point'ą.

Virgis