Tema: Re: TO šviesolaidžio greitis.
Autorius: e-Kerepla
Data: 2012-03-07 20:04:50
Netinkamai išsakėte problemą ir neteisingai suformulavote klausimus, todėl
man ir susišvietė, jog visgi piemuo esate...
Soriukas.

O jei rimtai, tai:

1. Naudojate neteisingą greitaveikos matavimo metodiką, ko pasekoje Jūsų
draugą nervina "matuoklių" parodymai;
2. Iš problemos apibūdinimo akivaizdu, jog kažkas netvarkoje dar ir su
laptopu;
3. Pašalinus pirmasias dvi problemas ir problemai išlikus, galima
registruoti gedimą, kad Telecomo inžinieriai pravalytų optikos jungtis
kliento bei stoties pusėse.