Tema: Re: padekit kas nors su windows 7 share limit 20
Autorius: Zilvinas
Data: 2012-02-10 09:20:35

On 2012.02.09 15:42, mano wrote:
> aciu uz pasiulyma ,problema kad nenusimanau tuose , sambose ir kituose
> egzotiskuose sokiuose :)
>
> man tik limita padidinti uztektu :)
>
> daugiau 30 uzeriu niekad nebutu , ir viskas veikia sutvarkyta jau
>
> o taip nesinori win server os statyt.

Savo laiku to paties ieskojau XP windowsui - nepavyko.
Gal blogai ieskojau o gal pernelyg giliai gamintojas "uzkapste".

AR TIRKAI _vienu_metu_ 20-30 zmoniu bus atsidare kazkoki(ius) faila?

Kiek teko spresti ta klausima tai mano manymu:

1. windows "serveris", uzdarius faila dar kuri laika "laiko" konekta.
2. windows klientai ir siaip megsta konektus daryti, kas ir mazina
galimu konektu kieki

Sudejus tuos du dalykus labai greitai tas limitas uzsibaigia.

Kad pirmaji efekta sumazinti reiktu pabandyti pamazinti ant "serverio"
Idle Session Time  su  NET CONFIG SERVER /AUTODISCONNECT:(time)
Pagal nutylejima pas XP 15 min

Pabandyk Net Config Server /AUTODISCONNECT:5

Del antrojo pamirsau... Gal isjungti pas kitus kompus "Automatically
search for network folders and printers"...

Jei jau jungi NAS tai ****  BUTINAI UPS + kopijos !!! *****

Sekmes