Tema: Re: Q:Uninstall DD-WRT?
Autorius: locked
Data: 2012-01-09 09:54:23
gal per daug sujungta servisiuku visokiu buvo like stebinciu traffica be
reikalo.

"kaiser" <kaiser@neturi.pasto> wrote in message
Bent jau man nepavyko rasti build'o, kuriame greiciai prilygtu originaliam
FW. Ypac ne kaip upload'as atrode. Dar su IPTV kazkokiu fokusu lyg buvo.
DD-WRT forume daugiau zmoniu panasiomis problemomis skundesi, nors buvo ir
atsiliepimu jog viskas OK. Nezinau, gal mano rankos nepakankamai tiesios
:) Zodziu, mano poreikiams geresnis buvo originalus FW (rev.D2 - 4.11FW).

--
kaiser