Tema: Re: Kur dingsta 5 mbps?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-10-28 00:14:54
Neimk į galvą, čia lietuviai. Biskį pailsėsi nuo tokių chitrožopų.
  Ten nuskridęs irgi venk lietuvių kiek įmanoma.

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message
O kuo blogas klausimas? Ar čia reikia turėti specialų privilegijuotų asmenų
leidimą klausimus uždavinėti? Jei plane 25, o speed test rodo 20, tai aš ir
klausiu, kur gali dingti 5 mbps? Jei nežinot, galit bent atsakyti, kad nuo
kabelio ilgio iki serverio priklauso ar dar ką nors. Kitus durninti labai
gudrūs, gal kartais į veidrodį pasižiūrėkit, ar nepamatysit asilo?
  "QL" <info@teo.lt> parašė naujienų
  Jusu nuomone,  jei zmogus bukas, tai jam nereikia padeti ?
  Nemanau kad jis trolina, jis is tikruju toks.

    "Seitan" <seitan@ne_ring.lt> wrote in message
    man tai vis keista. zhmones vis dar atsakineja shitam asmeniui. jis kas
savaite vis dar uzhduoda po pora buku klausimu (tai tesiasi nuo kokiu 2006
metu).