Tema: Re: ar Kaune jau veikia mezonas?
Autorius: Valdas
Data: 2009-06-18 15:47:31
Gal aš čia nusišnekėsiu, bet 3G labai plėsti nėra ir tikslo atsiradus 4G.
Juk 4G grynai internetui tiekti skirtas, bent kol kas, o 3G telefonijai,
pokalbiams, todėl 3G interneto tiekėjai (Omnitel, Bitė) labai riboja kliento
naudojimąsi tuo sparčiuoju 3G internetu, nes yra apkraunama linija
pokalbiams ir smsu rašymui... Todėl manau, kad geriau išplėtot 4G ryšį ir
palikt tik interneto tiekimui, o ne taip kaip dabar daro Bitė ar Omnitel...
Juo labiau, kai jie reklamuoja savo itin spartų 3G internetą, bet juo
naudotis nelabai gali...