Tema: Re: AM2 ausintuvas
Autorius: lloyd
Data: 2008-04-26 22:48:09
arctic cooling cooper lite ant bartono 2800+ ir ausino geriau ir (labai)
zymiai tyliau nei spire whisperrock IV (poliruoto, su nuimtom metalinem
grotelem). net nustebau kad socket a athlona toki tylu galima turet
minimaliom sanaudom - ant videlkos ac silenceris (~50) Lt, copper lite ~30
Lt, na ir most popular 2011 case'as su coba maitblokiu...

manau kad uz tokius pinigus AC yra labai gerai.