Tema: Re: del interneto sharinimo
Autorius: Evaldas
Data: 2008-03-31 17:00:21
man rodos (nebandziau) gali ideti wlan adapteri, padaryti "bridge
conections" ir per ji sharinti  i-neta, taciau nepamirsk, kad tokiu budu
ineta dalinsi visiems nemokamai :) ir pakisi savo sistema kaip lengva jauka
pradedantiesiems hakeriams.
nebent susiinstaliuosi koki papildoma softa, linuxe yra tokio, o widozej
nezinau.
Ko gero geriau deti antra tinkline plokste, padaryti bridge ir teplapus
jungti senoviskai - dratais.
Gali netgi svo improvizuotamne routeryje pakurti DHCP servisa, yra nemokamu.