Tema: Re: microserver/NAS
Autorius: MumZer
Data: 2018-10-01 22:10:54
Tai va,

antrą dieną skaitau ir knisuos.. nes

hyper-v  vs vmware (kodėl? nes noriu išbandyt skirtingus "nas/cloud os"
variantus, o duomenis noriu palikti atskirai, bet ir ten su failų
sistemom knysliava)

nextcloud vs openmediavault vs seafile

instalinant esxi i SD, ten pat jau nebegalima sukišti VM, todėl juos
teks kišti į hdd

arba jungti ssd ir bandyti per jį

ir dar neatėjau iki diskų šifravimo (tikiuosi jam nebus 100% būtinas TPM
modulis)

:)

patarimų nereikia, tiesiog įspėjimas tiems, kam tiesiog reikia NAS -
pirkit NAS :D

bet kas nori akiratį prasiplėst nesusijusioje su darbu veikloje - visai
fun :)