Tema: Re: gal kas krapstet hp lj m102a?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-09-26 10:33:33
mano atveju px, paprasius drv ikisus usb finalas tas pats buvo.
siaip su usb pirmiau negu drv cia viename is triju pc tik buvo padaryta, nes
useris taip padare ir kai niekas neveike tada jau man tatai atejo.

"Remigijus"  wrote in message news:pofb4l$75j$1@trimpas.omnitel.net...

HP spausdintuvų niekada nebuvo galima pirma įkišti į usb o po to diegti
driverių. Visada pirmiausiai diegi driverius o tik kai paprašo įkiši. Ir
taip su HP nuo neatmenamų laikų. Jei padarai neteisingai tada ir turi
daug sekso kol viską iššinstaliuoji ir padarai kaip reikia.