Tema: Re: Kada pigs GPU?
Autorius: MRT
Data: 2018-09-07 18:50:07
> Amžinas klausimas aišku. Vienu momentu buvau užmatęs 1070 Ti GTX už 453€
> regis, bet vėl nebematau. Ko galima tikėtis netolimoj ateity? MRT, gal
> kokių minčių?

kaip 10+ metu negeiminantis nelabai seku ir domiuosi GPU..
naujos GPU ateina nuo topiniu, tik veliau bus silnesnes.

gal kazko ir galima butu tiketis, kai prekyboje atsiras naujosios
ir praeis kazkiek laiko ju kainoms pasikoreguot, kad paspaustu senasias.

http://www.skytech.lt/vaizdo-plokstes-priedai-vaizdo-plokstes-vga-c-86_85_197_284.html?f=s(),g(),p(3672),k(27.49,1451.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1

PS. Kai norisi ir uzmatai kritima - sakyciau reik imt..
Gali prasaut, bet neimdamas irgi - lieki su sena,
o finale lauki vel bent tu kazkada matytu 453 :)