Tema: Re: Uzsilenke laptopo karlsonas
Autorius: svyt
Data: 2018-08-31 10:56:03
Beje, tosxhiba po sios proceduros atitarnavo daugiau nei iki tol,
 matyt gamykliskai nebuvo sutepti, irgi uze kaip kavamale. Dar
 maciau buna universalus ant groteliu, toki nusiperki ir paskui
 ramu, gali laukt nors 3 menesius kol atsius, mano retas modelis
 tai isvis niekur neradau kai ieskojau, teko ardyt ir tvarkyt,
 nesitikejau tokio remonto efektyvumu, galvojau max
 menesiui-dviem.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/