Tema: Re: del upsā€™o
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-07-16 13:40:08
Man išvis keista skaityt, kad APC blogis :) Kiek metų APC it'šnikų rate
buvo industry standartas, ir tik visokia pramoninė aplinka turėdavo jau
ne apc o rimčiau. Pas mane irgi APC smartupsas stovi, nu niekaip
nemačiau jame bėdų. Tik baterija vienu metu jau buvo gaištanti, o upsas
tai sužinojo tik dingus elektrai. Bet tai čia namie, profilaktikos
baterijų nedarau. Kritiniam mazge gal dažniau keičiama būtų.