Tema:
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-25 14:58:59
Tame tarpe ir dėl to. Nors šitoj vietoj aš prisilaikau kraštutinio
požiūrio, t.y. bet kuris HDD/SSD ar analogiškas duomenų saugojimo
daiktas išankstinai vertinamas kaip absoliučiai nepatikimas daiktas ir
bet kuriuo laiko momentu privalo egzistuoti bent 2 svarbių duomenų
kopijos. Įvertinant tai, kad realus broko kiekis net ir pas visokias
A-Datas nėra išsiskiriantis blogąja prasme, tai būtent patikimumo
požiūriu ten kokie 15-20% nuo kainos gali būt kažkiek įdomūs prie
didesnių kiekių. Tiesa, apie visiškus noname nešneku, tokių nemačiau ir
nečiupinėjau niekada gyvenime :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/