Tema: Re: Spausdintuvas (Ink vs Laser)
Autorius: PxYra
Data: 2018-05-15 21:19:31
tik neimk jau lazerio samsung, namie yra kazkoks samsungas lazeris su wifi,
tai valdymas tai nx nx padarytas, xuj suprasi ka jis ten kartais mirksi ir
kas su juo vyksta, daznai is lempos pisa prota, ijungi pyst nespausdina ar
wifi jau pametes ar dar kas nors, daba kituose namuose rasalinis HP 6520
stovi tai PnP aparatas, ijungi i rozete ir spausdina, ekraniukas yra viska
aiskiai valdai viska be jokiu morzes abeceliu, galva nelabai dziuna, su
neorginaliais rasalais is ebebejaus drauguja
https://www.ebay.co.uk/itm/14-Ink-Cartridges-For-HP-364XL-Photosmart-5510-5515-5520-6510-7510-7520-non-oem/121203561805?hash=item1c384b954d:g:9ScAAOSwFe5XxP7x
Epson gal ir geriau su rasalais draugauja, maziau ryja bet kiek is
printeristu girdejes tai biski keikia juos, dar yra Canon'ai bet ir nekokie
man prisiminimai apie juos nuo pixma laiku