Tema: Re: Kompiuteris darbui 10+ metu
Autorius: MRT
Data: 2018-05-12 18:51:38
> Dekui, pats nemaciau, kad i8400 irgi turi GPU. Tai turbut sita ir imsiu.

Intel'is praktiskai neturi procu be video.
Jei pigiau - sakyciau normalus ir i3-8100 butu -65Eur.
(tikras Quad Core, t.y. panasus i 7-os kartos i5-7400)

Bet i5-8400 tinkamesnis, jei jau 10+ metu noretum.

Cia panasiai kaip Ryzen 3 2200G vs Ryzen 5 2400G
https://en.wikipedia.org/wiki/Ryzen#Desktop
Tarsi 2200G pagal kaina gal fainesnis uz 2400G

> Del 16 GB RAM buvo minciu ir man. Dabar yra 8 GB, dirbant normaliu
> rezimu is ju 4 GB buna laisvi. Aisku, dabar yra atskira vaizdo korta,
> bet kei bus CPU/GPU viename, tai klazkiek suvalgys RAM. Tik idomu kiek?
> Itariu, kad 0.5-1 GB mano atveju?

Integruota daug needa, kol jai kokios veiklos neatsiranda.
Taciau kuo toliau tuo daugiau visokios programos daugiau RAM'o es.

> O jeigu det 3x4 GB, labai durnai butu? Kazkaip is senu laiku atsimenu,
> kad geriausiu atveju RAM turetu dirbt po 2?

Siaip durnoka.. kam tie 3x4GB, kai 2X8GB nebus daug brangiau.
Is mano linko - 2x4 - 92Eur, 2x8 - 170Eur
4GB po 47 - http://www.skytech.lt/search.php?keywords=BLS4G4D26BFS

3x4GB - 140 Eur, tai sunaudoji viena slot'a,
turi 12GB vietoj 16GB ir susitaupai vos 30Eur