Tema: Re: Senų kompų, monitorių didžiulis šrotas
Autorius: Levas
Data: 2018-05-06 23:11:51
pirkom ir ne karta is tos atomines kontoros. Pastebejimai: vsio ukradeno
do nas. Kompai antikvariniai, iskomplektuoti, sulauzyti. Ne vienas
ploteris net viduriu neturejo. Pakeliui imes kokius 300 vnt arbatinuku
del svorio. (atrodo kad jie be elektros tik arbatinukus ir vartojo).

Del radiacijos viskas buvo svaru. Isskyrus viena mikro incidenta-
pakrove visokio slamsto ir mano detektorius sureagavo- pasirodo buvo
uzsenietiski dumu detektoriai. Nepatingeta ir nuskusti radiacijos
ispejantys zenklai. Gerai kad uzsienietiski, tai radiacijos nedaug.

Hardu nera. Juos deda atskirai pries tai pysteleje plaktuku.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt