Tema: Re: laptopo photo editinimui
Autorius: PxYra
Data: 2018-04-10 18:30:00
P.S. nauju Apple produktu is principo nepirkau ir nepirksiu nes kainos
kosmines ir akivaizdziai apiplesineja zmones
P.P.S. nelimpa ju ekosistema nors ka man ypac iOS, Mac OS dar sakyciau
patinka
P.P.P.S. as cia UK'uose labai greit galeciau susimedziot normaliom kainom
naudotu tiek telefonu tiek kitu Apple gaminiu, bet nx man ristis prie Apple
ekosistemos jei windows/android/linux daug didesnis pasirinkimas ir laisve,
tiek daliu tiek paciu gaminiu, ciulpia lai desra Apple
tau kai busiu LT galesiu dykai Apple TV3 priedeli padovanot jei jau taip
myli, man be jailbreako jis sudu kruva, arba apmokek siuntimo islaidais
isiusiu is UK'u