Tema: Re: Neblogas mouse deal'as
Autorius: bezas
Data: 2018-03-22 10:02:53
Tie affiliate man atrodo didis blogis.
Pilnas youtube/blogai dabar visokį kinišką šudą keliančių ant šakių į
dangų kad tik spaustum ir pirktum. Su relia prekės kokybe nieko bendro
review kartais neturi.
Vargu ar internete beliko durneliu kurie reliai kokią normalią daikto
apžvalgą padarytu visi tik super afiegienai viskas gerai pirk >čia<