Tema: Re: Skype per TV?
Autorius: kef
Data: 2018-02-21 17:05:47
O kadangi nesuinteresuotas tai jama ir istrina be jokio perspejimo ir
paaiskinimo. Savotiskas toks poziuris. Negeriau det skersa? Kam neveiktu
patys istrintu jei nervintu jos buvimas. Man atrodo youtubas ta flasha dar
ilgai kaip obsolete anonsavo, jauciu samsungas pries traukini nubego. Bet px

"Salas"  wrote in message news:p6jfqg$g7i$1@trimpas.omnitel.net...

Youtube nutrauke flash palaikyma, o sitiems modeliams youtubo apps'as
buvo padarytas flash pagrindu. Kadangi telikai seni, samsungas
nesuinteresuotas perrasinet jiems apps'u ant html5 versijos.