Tema: Re: knygu skaitykle?
Autorius: Dikiz
Data: 2018-02-12 17:06:20
neseniai ir as klausiau koki pirkti,visi patare paperwhite,keleta knygu
perskaiciau,bent jau man-pasvietimas butinas ir naudoju tikrai.

"fenix@h"  parašė naujienų news:p51o39$gv8$1@trimpas.omnitel.net...

Esu visiskai zalias subj., naudos mama, vietoj dabartiniu popieriniu,
del elementariu priezasciu: skaito ir uzsienio kalba, kas popierines
knygas pirkti brangu arba nupirkti sunkiau nei pvz knygyne, bei noretu
kartais ir didesniu raidziu, vis delto amzius...

Taigi, reikalavimai: geras ekranas, galimybe skaityti piratines knygas,
kiti featurai, kaip notes ir pan. Pats nieko neismanau, skaitau per
planseta, daziausiai pdf.

Kindle paperwhite atrodo ispudingai, bet brangokas. O jie nusilauzia???
Pirkt planseta ir nesukta galvos?