Tema: Re: Rekomendacijos isoriniam HDD
Autorius: Rimas
Data: 2018-01-24 08:29:21
On 2018.01.23 16:52, bat0nas wrote:
> Na ir kur čia tas pigumas ir paprastumas? :)

Aš tai gal visgi galvoju, kad geriausia pora hdd kopijų ir "tas
neribojamas" google drive.
Nu toks kaip visai kritinis var. Jau geriau apkarpytos foto ir video,
nei visai jokių...
Pats kol kas taip nedarau, nes drive pas mane tik tas, kas iš mano
telefo. Tai telpu dar į 17GB nemokamus.
Bet jau tuoj reiks turbūt jamt 100GB už 2eur/men arba daryt kaip sakau
aukščiau :)

Nes google (ar kam kitam) mokėt po 100eur per metus už 1TB, tai kažkaip
nežinau...
Aišku, dar variantas Microsoft už 69-99eur. Gauni 1TB ir Office. Bet
nelieka patogios google ekosistemos (kas ją naudoja aišku).