Tema: Re: mažas kompas ofisui
Autorius: MRT
Data: 2018-01-12 15:57:06
> tiesiog, ateini vieną ryta, paspaudi mygtuką - ir tyla. Reikia vežt į garantinį, o toliau jau scenarijai įvairūs - nuo neturiu
> kopijos reikia dirbt iki konfidencialios informacijos kurios nenori niekur vežt. Kai iš NUC'o išsiimi diską, kiši į kitą NUC'ą ar
> bile kur ir dirbi toliau.

Mes darbe mazus kompus naudojam (ne NUC'o dydzio, bet dzin)..
kai kompus reikia upgrade'inti, tai man patogiau tampyt ne all-in-one,
o tik mazas dezutes juzeriams pakeisti - monitorius lieka koks buvo..
Juzeriui gal ir grazu tie all-in-one, o man patogumo nedaug..
Kokie kompai bus - is esmes as nusprendziu, todel ir neturim all-in-one :)