Tema: Re: Prireikė RAM, ieškau compatible
Autorius: MRT
Data: 2017-11-17 11:39:01

> O pagal ką bendrai nuspręsti apie suderinamumą ? Nes yra daug parametrų - voltai, timing'ai, dažnis...

Timings ir daznis nuo senu laiku buvo miksuojamas - veikia pagal leciausius.
Voltai - praktikoje nesusidures, kaip ten ta voltaza kilnoja.
Sakykim tie XMP profiliai ir pan. yra gamyklinis OC su voltage kelimu.
Tipo siaip modulis 1.2V, bet uzmetem iki 1,35V pratestavom - neiskepe..
Kyla klausimas, o jei as imesiu 1,35V moduli ir kompe sakykim pakelsiu iki 1,35V,
tai kaip jausis nuo tokio manevro tas kitas, kuris nebuvo testuotas 1.35V?..
Arba kitas klausimas, o jei as paliksiu 1.2V, tai tas kur zadejo 3000
ir CL15 su 1.35V, tai ka jis man gali pasiulyti, kai voltai liks 1.2V?

Gali buti, kad cia durni klausimai ir kiekvienam DIMM tie voltai
atskirai (individualiai) parenkami, bet as to klausimo net google neklausiau :)

Dar lieka SingleRank ir DuobleRank (1R ir 2R). Gudziais laikais buvo
tipo "dvipusiai RAM", t.y. jei koks kompas senas 256MB su 8chipukais -
kompas mato tik puse, tipo 128 MB, tai buvo prasymu help padekit,
jei tavo kompe mato vienpusi pilnai, o turimas dvipusis - apsikeiskime..

Su Ryzen'ais - All models support
DDR4-2666 ×2 Single Rank,
DDR4-2400 ×2 Dual Rank,
DDR4-2133 ×4 Single Rank, or
DDR4-1866 ×4 Dual Rank.

Inteliukui (Skylake) - nuo 18psl.:
https://www.intel.com/content/dam/www/public/us/en/documents/datasheets/desktop-6th-gen-core-family-datasheet-vol-1.pdf
Formaliai yra Note - kalt viska identiskais.

Mix rezimu nesimato, bet palaikymas (bent atskitai)
8GB kaului tiek 1R, tiek 2R yra (20psl).

Yra variantas, kad RAM kiekio poreikis yra svarbesnis nei tai, kad jie
ten CL'ais mazesniais dirba ar Dual Channel'is nedirba, t.y. tik single channel.

Supaprastintai - reik RAM, deda .. Mato visus - OK..
kam parkes del RAM greiciu - ziuri daznius/rezimus ir pan.

>>> 2. Svarsčiau pasiimt 2x16GB naujus ir esamą parduot, bet tai W-T-F... Kas atsitiko RAM'o kainoms ? Man rodos 2x per pastaruosius

> Bet čia kažkoks wtf yra net ne per 3 metus, o per kelis mėnesius, tarkim žiūrim:
> http://www.skytech.lt/cmk32gx4m2z2400c16-corsair-vengeance-lpx-32gb-ddr4-2400mhz-c16-blue-p-350343.html#tabsnav-2
>
> 08.22 264€
> po mėnesio 298€
> dabar 418€
>
> Visiškas WTF.... gal čia kokį fabriką užliejo ar ką ? Gal verta palaukt ?

Siaip 08.22 itarciau, kad kaina buvo "akcija" ar "uzveztas pigesniuoju laiku ir kaina nebuvo refresh'inta"

Pusbrolis upgrade dairesi, tai is susirasinejimo: