Tema: Re: Reikia pagalbos surenkant Namu Kino Tinkla
Autorius: YZF
Data: 2017-09-11 10:41:15
http://www.skytech.lt/pl1200100pes-netgear-powerline-1200mbps-1pt-gbe-adapters-bundel-pl1200-p-295185.html

Kazkada pries ~desimt metu visai kitame name irgi bandem situos dalykus,
tai niekas irgi neveike is antro i pirma auksta.

Taip kad panasu jog labai priklauso nuo vidinio namo el.tinklo ir
visokiu kitokiu dalyku kuriu negali zinoti. Loterija. Kitaip tariant
Wifi siuo atveju daug paprasciau ir aiskiau