Tema: Re: Laptopas studentui
Autorius: MRT
Data: 2017-09-07 10:07:39

> Asus aš nenoriu. Lenovo imponuoja nuo senų laikų savo tvirtumu ir
> batareikomis

Kas del ASUS - darbe turim pora UX305F, tai visai padorus/solidus..
Todel jei jau ASUS, tai UX serija gal ir nieko
(plius CoreM be ventiliatoriaus = vadinasi ir be dulkiu),
o Vivobook manau is tu, kuriu ir as negausiai noreciau.

Del Lenovo - visokie Ideapad = vivobook, bet kazkaip smagiau nei Asus..
Jei tinka ThinkPad biudzetas (13 2nd Gen), tai manau jis OK..
I visokias Miix/Yoga kazkaip sueina man, bet ten nera "senu laiku tvirtumas"..

Jei ieskot pigiau ir Lenovo traukia kazkaip, tai
Lenovo Essential E31-80 = nesvaigt per daug, tai primityvus entry-lvl
business kompas, kuriama matinis ekranas, o IPS = manau tiekeju klaida

http://www.skytech.lt/80mx00w4mh-lenovo-e3180-3855u-133inch-4gb-128gb-ssd-intel-hd510-eth-giga-noninte-p-348001.html
Kaina nelabai patraukli (464e), nes procas entry, RAM'o minimumas (ir dar suvarzymas del vieno DIMM, kuriame ir sedi tie 4GB),
128SSD nera gausiai talpus, nes po Win/Softo - vartotojui ne tiek jau daug jo nelieka - vadinasi reik pasispaust.

Tada nenorom ir pradeda kaina uz ~13,3", t.y. kompaktiska, lengva, nauja laptopika
augti link ~600-700 Eur ... o jau tada tame intervale dairaisi i kelis konkrecius egzempliorius.

PS. Jei turimas Core 2 Duo laiku su nudususia batarke mazdaug toks
https://www.cnet.com/products/hp-420-14-p-t4400-windows-7-starter-2-gb-ram-320-gb-hdd-series/
Tada net Celeron 3855U ar Celeron N3450 ne baisuma..
Taciau tai JOKIU BUDU netoleruoja Celeron N3050/N3350 lygio procu !!

PSS. HP 420 laisvai galima keisti nors ir tokiu:
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/?keywords=4330s