Tema: Re: 300KB Re:--==Skelbiamas 13-as o.hw meet'as!!!
Autorius: zZz
Data: 2017-09-04 09:18:24
Da' Bomb: https://www.amazon.com/Bomb-Beyond-Insanity-Sauce-Bottle/dp/B000FIBBWS?th=1

Man, po truputį prigriebiant ant skrandukų ir prie šašlo susimaišius pgl. MaK rekomendaciją su kečupu visai gerai gavos. Kol neatėjo rytas.. :D

Ir vėl labai smagu buvo, nors ir neilgai teko pabūt. Labai dėkui spakainas už palaukimą ir privežimą!

Rekomendacija IPA mėgėjams: Green Monster IPA. Pilstomas Alyne (alynas.lt), bet galima buteliukais rasti ir kitur.

"Vilius" <vilius@vilius.vilius> wrote in message news:ooggmu$q3d$1@trimpas.omnitel.net...

Bombą užskaitau. Gal savininkas gali įmest foto?
130000 trinitro-s_kovinių vienetų. Burną ikišiol skauda. O dar laukia šikna, pagal patyrusių kolegų prognozes. Jei skausmas bus toks, koks buvo burnoje - teks kviest greitają medikų pagalbą. O gal išanksto pasiruošt - nubėgt į Lazdynų universitetinę ir atsisėst šalia tuoleto laukti?

Ugnį burnoje nesėkmingai malšinau šašlais.
Deganti burna sukūrė turiningą diskusiją su MRT tema "Pietų Korėjos nacionalinės virtuvės pokyčiai aštrumo kontekste per paskutinius 60 metų, lyginant juos su kitų pasaulio šalių nac. virtuvėmis" (ar gerai pamenu, Martynai?). Iki galo ji nebuvo išnagrinėta, viskas vienaip ar kitaip susivedė į klausimus "kodėl??"
Bet anw. Pridedu Habaneros pipirų, acte, buteliuko foto iš mano šaldytuvo. Jame dar liko 1 pipiras. Keista, bet jie nė iš tolo neprilygsta tai bombai ant stalo.

Maža BT dėžutė bosus atkūrė įspūdingai gerai.
Su Bronco aptarti Nexus6 privalumai. Be trūkumų.
Iš 4 rūšių mano ragauto alaus, geriausias buvo Engelmano žalioj skarboj. Nepamenu pavadinimo.
Aptarinėjom nikų "audrius" ir "gintas" skirtingų formų koreliaciją su omnio ng dalyvių reakcijomis į jas.
Vėliau buvo aptartas kitų nikų likimas. Aka sbalen-nelabs, Shkema, WildCat, BlackLotus ir dar, kurių jau nepamenu.

Vytuksui special thanx už klastingą žvilgsnį prasilenkiant.
Kitiems ačiū už kompaniją!

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/