Tema: Re: Printeris spausdina su taskiukais (nesvariai)
Autorius: Paul_
Data: 2017-08-30 13:28:23
Man irgi patiko Kyocera, kad kruva metu jokiu problemu nebuvo. Kartridza
pakeiti ir kitas keitimas tik po 1,5metu. Prieziuros nepraso, tik po
ilgesnio laiko reikia isvalyti waste tonerio konteineri. Truputi keista,
kad pas kitus printerius waste tonerio konteinerio net nebuna. Kur
tokiais atvejais panaudota toneri printeris deda? Pvz. multifunkcinyje
Utax CD 5235 (kopija Kyocera FS-1135MFP) nemaciau tokio mazgo. Printerio
service manuale irgi nera ivardinta tokio mazgo. Gal pas juos
igyvendintas 100% tonerio sunaudojimas?