Tema: Re: Kaip pagerinti CPU kontaktavima?
Autorius: MRT
Data: 2017-08-10 14:45:55
> Video rodomas CPU, tai be radiatoriaus "sukepa". O maniskis turejo
> radiatoriu ir termopasta uzdeta, tiesa ta termo pasta nebuvo naujai
> pertepta bandymo metu. Butu keista, jei termopata pabuvusi sandeliuke
> (3-4metus), pakeistu savo savybes is gero termo-laidininko, i gera
> termo-izoliatoriaus savybes turincia. Jeigu ir termopasta butu
> nusistumus i sonus ir nebekontaktavus, tai vistiek liktu radiatorius,
> kuris atidavinetu siluma i aplinka ir temperatura nekiltu iki 100C.

Ten labiau norejau priminti, kad AMD ilgokai nesisaugojo nuo iskepimo..
Intel'io atveju butu sudetinga iskept.. nebent voltaza crazy pasert jam..

> Liudna, kad susvilinau egzemplioriu, kuris savo laiku lengvai turbinosi
> nuo AMD Barton 2500+ 1.83GHz iki versijos AMD 3200+ 2.2GHz. Ramina tik
> tiek, kad kazkur turejau dar Barton 2600+ egzemplioriu. Reiks radus
> laisvo laiko patikrinti, ar jo likimas nebus istikes toks pat.
> Gal net nufilmuoti uzdokumentuoti, jeigu sugalvos susvilti uzkurimo metu.

Mano liudesys sitos kartos iskeliavo i EMP'a.. gaila buvo kazkiek..
Bet xlamo ismetimas is namu ir dar kompensaciniai euriukai paguode :)
Nors dabar kiek uzsiparinau ar tikrai ismeciau nf2 su
Sempron 2200+ 1,5GHz, kuris ejo ant ant 222*9=2.0GHz
Procas tai tikrai kazkur turetu voliotis.. nepakankamai euriukai EMP'e..