Tema: Re: PSU fano greitis
Autorius: Remigijus
Data: 2017-07-19 12:38:08
2017-07-14 21:50, android rašė:
> "Remigijus" <belekoks@gmail.com> wrote
>

> oj nemates tu cypianciu, svilpianciu ir stipria dumu srove rukstanciu
> konderiu
esu matęs psu trafo apsaugą rūkstančią, efektas kai ventiliatorius per
galą max apsukom pučia tirštus dūmus, kur kas didesnis nei sprogstantys
kondikai. Bet kad ir koks geras efektas buvo ugnies visgi nebuvo,
pasirodo ten ta rūkstanti izoliacoja specialiai įkišta.

> Nuo temp gali islakstyt (perdegiot) ir issilydyt bet kurios dalys

tokios temperatūros pasiekiamos tik gaisre.