Tema: Re: NAS'inis hdd kompe
Autorius: MRT
Data: 2017-06-21 00:55:02

> Laptope atnaujinta SSD 120GB => 500GB. Ten dabar viskas tvarkoj. Tas
> 120GB SSD iškeliavo į PC, tai gavosi dvigubas upgrade'as :) O laptope
> 120GB pastoviai reikėjo disk cleanup leist. Labiausiai užkišdavo
> "Program Files".

Man atrodo nieko tokio dali reciau naudojamu ProgramFiles
nutrenkt i RED'a, speju kad ne visus ProgramFiles numesi, o tik
tuos, kurie reciau naudojami ir/ar griozdiski GB prasme.
Tik Office vargu ar baisiai daug GB eda ir itin retai prireikia,
kad net ir ji nutrenkt i RED'a, bet atsirinkt manau sugebesi.