Tema: Re: ssd 2.5 240-260Gb rekomendacijos?
Autorius: MRT
Data: 2017-06-20 10:23:24
> Man tai itin nesekant naujienų, būtent Sandisk asocijuojasi su pačiu rimčiausiu ir seniausiu solid state atmintčių gamintoju :)
> pirmos CF ir t.t. Panašiai kaip plextoro ODD buvo..
>
> Atitinkamai Adata ilgą laiką gamino fuflo (asmeninė patirtis) ramus ir SD kortas
>
> O WD - iš esmės rimčiausias HDD gamintojas..
>
> Čia žinoma viskas tik imho lygyje, tiesiog keista, kad Sandiskas ir WD nemoka SSD gamint :)

Kad kiek pamenu, tai be "Ultra", "Pro++", "Ultimate" ir panasiu
keiksmazodziu tie Sandisk'ai nei kazkuo geris buvo, nei kaina issisokdavo..
Tai tiketis, kad kilmingo brando galutinis produktas pigesnis nei kitu
bus per visus galus savaime geresnis - minimum itartina..

Kingston irgi matyt HyperX Predator mandresni nei Savage ar Fury..
Ir Sandisko "Ultra II" gal bent siek tiek "ultiskumo" turi lyginant su pigesniuoju.

Kaip bebutu, jei produkcija butu padoresne - atsiliepimai padoresni egsistuotu..