Tema: Re: pc žmonai
Autorius: Ram
Data: 2017-05-29 14:05:37
Maniškė Bitėj paėmė tokį Lenovą,Liečiamumas ,lankstomumas visai
neblogai.Šudo krūva -pakibo,paprastu atveju išėmiai
akumuliatorių,ir važiuojam toliau.Yogos atveju jau reikia
atsuktuvo.Galvojau įrenginys garantinis ,lai tvarko.Sabakos vilkino
laiką ,kol mirtinai nenusėdo akumas ,cirkas tesėsi ~mėnesį
..Padidinimo stiklu pražiūrėjau varžtukus -neardyta.Įsistatė
kiaulės akis -ne kompensuosim ,nu ir xai padavitsa.Bam ant tokių
"garantinių" .Išsiliejau...