Tema: Re: Parekomenduokite 2.1 kolonėles
Autorius: bat0nas
Data: 2017-05-09 23:03:05
Savo Logitech'us noriu sau pasilikti, nes pas mane viskas balta (ekranas,
klaviatūra, spausdintuvas, kompiuterio dėžė). Viskas balta ir su mėlynom LED
lemputėm).

Kažkoks visiškai netyčinis sutapimas. Nenoriu ardyti grožio :D

Vis tik 2.1 gal geriau būtų.
Gigaworks'ų Tom's guide komentaras pačių Creative puslapyje: "There is no
subwoofer so don’t expect to send the walls trembling. When compared to
other 2.0 solutions, it does rather well."
Norisi to sub'o.

"MRT"  parašė naujienų news:oeqgir$83j$1@trimpas.omnitel.net...

> Didelėm ant stalo nėra vietos. Labai didelės (ant stovų ar ant žemės)
> neįsipaišo į 50-100€.

o kokios Gigaworks?

http://www.skytech.lt/51mf1610aa000-creative-gigaworks-t20-series-koloneles-p-15977.html

Gal tau sueitu, tai vaikams savas perleistum..