Tema: Re: telia hibridinis internetas kB!!!
Autorius: Robertas
Data: 2017-05-09 16:23:46
Per adsl yra stabilus pingas, ko nepasakysi apie 4g. Turiu adsl ir 4g,
pasiemiau pries atsirandant tam hibridiniam planui (tikejausi atsisakyti
adsl su salyga, kad stabiliai veiks man online geimai), bet per 4g gali
viskas but gerai kazkuri laika ir vistiek islenda spaikai kai pingas
pakyla iki kokiu 400ms, todel pasilikau adsl ir vis neprisiruosiu
nusipirkt koki normalesni routeri susidet ddwrt ir pats pasidaryti ta
hibridini.