Tema: Re: Rekomenduokit naujo PC komplektacija
Autorius: [mikro]
Data: 2017-05-07 13:37:29
grajuose plius minus tas pats. bet visur kitur tas 1500x sukramto 7500 kaip
obuoliuka.
kitas dalykas, motinines uz maziau gauni visokius ten usb 3.1 native ir etc.
siaip mazame biudzete dabar amd visgi smagiau atrodo ir nra ko ten bijoti,
pilnas internetas reviewsu, palyginimu, klausejas tegu uzmeta aki ir bus
aisku viskas.

"MRT"  wrote in message news:oekn6q$pdm$1@trimpas.omnitel.net...

> o as rinkciau amd sistema su tokiu biudzetu. ryzen 1500, motka su b350
> kad ir asusa b350plus, na o visa kita jau kaip ir kiti surase evo850,
> reikiama kieki ramo, 1060 ir t.t..

o geimuose ar gausis tas 1500 gausiai nuostabiau nei i5-7500?
man 1500X uz 200Eur eur neatrodo gausiai geriau i5
na gal labiau link 1600 atrodytu geriau, bet geimams lyg ir Quad OK.