Tema: Re:Issikrauna laptopo akumas Sleep rezime
Autorius: Julius
Data: 2017-05-04 07:15:38
klausiu <alius_k@yahoo.com> Wrote in message:
> Istorija tokia: Dell Inspiron 17 5000 viskas buvo gerai su tuo sleep kol
> buvo Win 7 ir laptopas nebuvo numestas ant zemes. Po kritimo, kaip tik
> sutapo, kad reikejo Win perinstaliuot naujai, buvo pasirinkta Win 10.
> Jau instalinant pastebejau, kad pora kartu akumas visiskai issikrove per
> nakti, kai buvo uzmigdytas. Tada specialiai kelis kart migdziau ir
> budinau tikrindamas ir nevyksta greitas issikrovimas - viskas ok.
> Atidaviau kompa. Klientui irgi pasireiske greitas issikrovimas miego rezime.
> Apziurejau isemes MB - nieko itartino neaptikau. Vel bandineju - viskas
> [...]

Manau ne. Nors menkai šarinu PC, nes užmečiau tobulėjimą dėl laiko
 stokos, bet manau OS problema. Ir ne bugas, o greičiausiai yra
 įdiegta šnipinėjimo programa. Kad tai vyktu pilnavertiškai, ji
 budina pc arba pati, arba iš tinklo gauna komandą. Pabandyt
 reiktu antrą versiją patikrint. Nakčiai tinklą išjungiant
 namuose.
Nežinau ar yra tokia programa, bet manau kad taip, kuri
 registruoja visus pc veiksmus. Nors gali būti, kad ir ji to
 neregistruos.
Manau skamba apsurdiškai mano pamąstymai, bet tikimybė yra.

--
storas