Tema: Re: Ubuntu kaip disablinti touchscreen?
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-05 15:59:46
Nu tai jei aš gerai supratau situaciją, tai touch'o laiduko atjungimas
išspręs problemas (jei stiklo "žaibai" netrukdo), o tą padaryt sugebės kaip
minimum bet kuris technikos remontu užsiimantis žmogus, jei jau pats bijai
(ten tik kantrybės reikia su plastmasinio rėmelio nulupimu nuo ekrano)...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/