Tema: Re: Apple Fusion drive
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-12-28 12:38:00
On 2016-12-28 11:54, klausiu wrote:
> Gal kas turejot artimu santykiu su situo? :)
> Ar teisingai supratau, kad bent iMac atveju tai yra 2 atskiri fiziniai
> irenginiai (per Sata pajungtas HDD ir per PCI-E SSD)?
> O klausimo esme tokia, kad galbut kiltu noras SSD ir/ar HDD pakeist i
> talpesnius, nei kad gamintojas yra sudejes (nes nei ten vienas, nei
> kitas ne per talpiausias).
> Taigi, ar nebus problemu isiulant treciu saliu HDD ir SSD?

Bendro atsakymo nėra, nes gali būti niuansų, susijusių su konkrečiu iMac
modeliu. Pasiskaityk ifixit apie savo modelio HDD ir SSD replacement,
ten bus viskas parašyta.

> Ir ar bus galimybe panaikinti Fusion reikala, jeigu noresiu sistema
> diegt TIK i SSD, o HDD naudot tiesiog kaip duomenu talpykla (bent
> patikimumo atzvilgiu man sitas variantas labiau priimtinas).

Fusion nėra hardwarinis dalykas. Jei pakeisi ar HDD, ar SSD, arba juos
abu, tai jis tau automatiškai dings, turėsi atskirą SSD ir HDD, o jei
norėsi Fusion drive, tai teks jį pačiam iš naujo susikurti.

Beje, mano manymu tavo požiūris į duomenu saugumą yra neteisingas. Kompe
esančių duomenų saugumą turėtų užtikrinti external backupai, o ne
kažkokia special kompo HDD konfigūracija.

Šiaip tas Fusion yra labai geras dalykas ir manau, kad tavo sprendimas
daryti atskirus SSD ir HDD vardan tariamo didesnio patikimumo yra
neteisingas. Praloši kompo greičio. Tu geriau daryk Fusion Drive ir
pradėk duomenis backupuoti.