Tema: Re: Plansetke iki 200e
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-13 17:39:35
On 2016-12-13 13:06, spakainas wrote:

> 1. ar 1200x800 rezoliucija nepermaža kaip 10 colių balvankei? Turiu
> įtarimų, kad matysis pikseliai.

Matysis, jei prikišęs nosį ieškosi. FHD, be abejo, būtų geriau, bet iki
200 eur tenka kažkur daryti kompromisus.

> 2. baterija - 6200 kaip tokiam viedrui čia tikrai tikrai yra
> "žvėriškas"? Nežinau, tik klausiu, nes pvz koks nors asus nexus 7 (2013)
> su 4000 tai pyzdec kaip nelaiko batarkė. Tuo tarpu ipad 3 su 11500 tai
> taip, laiko tikrai žvėriškai, net ir žaidimus ganialinant, net ir po 5
> metų drožimo.

Kažką ne ten pažiūrėjai: Battery 10200 mAh Lithium-Ion, Battery runtime
(according to manufacturer): 18 h. Kas tabletui yra daug.

> 3. pasidomėt reiktų ar yra kažkas panašaus į ipado "smart cover"
> (viršelis su magnetu), sakyčiau must have daiktas planšetui - įsijungia
> atvertus, pirštų atspaudai savaime nusivalo - visad švarus stiklas,
> susilankstai ten kaip nors jei pastatyt ant stalo reik (tiesa šitas yoga
> jau turi kojelę, tai tas momentas kaip ir atkrenta).

Pilna tokių dėklų. Va, pirmas pasitaikęs į akiratį:

https://www.amazon.de/ELTD-Lenovo-Schutzh%C3%BClle-Standfunktion-Schwarz/dp/B015RC3VOW/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1481643276&sr=8-4&keywords=Lenovo+Yoga+Tab+3+10

Tik dėl "pirštų atspaudų savaiminio nusivalymo", tai net nežinau kur tu
tai matei. Deja, bet stiklą reikia pačiam karts nuo karto valyti su
visais dėklais.

> 4. forma - siūlau kažkur gyvai pačiupinėt, man kažkaip intuityviai
> atrodo kad ta stora šliauka apačioj nebus patogu kasdieniam naudojimui,
> ypač jei su įjungtu kabeliu (dėl batarkės žr 2 punktą).

Pasak atsiliepimų, tai kaip tik jį laikyti už tos vietos patogiau. Bet
aš pats nebandžiau, tai garantuoti negaliu. O dėl baterijos, jau rašiau.
Šitas tabletas pasižymi rekordiniu baterijos laikymu.