Tema: Re: wifi AP imonei
Autorius: Night
Data: 2016-11-23 12:54:48
Aš į namą sudėjau 2 x Ubiquiti Unifi Ac (vieno kaina apie 70 eurų, bet be
yra paprastesnių modelių už mažiau) - gailiuosi, kad nepadariau to prieš 10
metų, o vargau su routerių perkrovinėjimais, būtinybe tempti laidus iki
kievieno įrenginio, etc. T.y. veikia nepalyginamai stabiliai, nuo vieno AP
prie kito AP persijungia "seemlessly", pajungti 2 TV ir Amazon Fire iš
tinklo srymina viską be stigimų (su preiš tau buvusiais wifi sprendimais
stabiliai niekad neveikdavo). Rekomenduoju, tuo labiau, kad ten koks labiau
vartotojiškas daiktas su 5 antenom kaip ežys kainuos panašiai, o veiks imho
ne taip gerai.

Aišku, dabar ateis čia krūva specų ir pasakys, kaip jų 10 metų senumo
D-linkas veikia neperkrautas nuo išpakavimo...