Tema: Re: hardwarinis itampos distancinis ijungejas/isjungejas
Autorius: Gintas
Data: 2016-11-22 18:47:12
As ismaniosias technologijos pateisinu, kai davus vienintele komanda pradedamas vykdyti numatytas scenarijus.
Pvz: paspaudus vienintele DVD knopke, saulėta diena uzslenka uzuolaidos, grojanti radija nutyla, stiprintuvas is paprasto stereo persijungia i 5.1, tinkamai isijungia  TV, ima suktis kazkur filmu saugykla, susireguliuoja tinkamas apsvietimas.