Tema: Re: Lenovo T400 baterija
Autorius: MRT
Data: 2016-10-21 09:30:21
> Taip kad pilnai sutinku, kad panaudojimo diapazonas ir pačių geriausių kompų su laiku stipriai siaurėja
> (su tuo X23 visai puikiai galima dirbt su <..>, tai turbūt tik <..> jam ne pagal jėgas šiandien) ..

Ko gero sutiksi, kad savo laiku jo perf. buvo afygenas, rimti dedes su juo rimtus darbus atlikdavo..
Bet mes juk nenorim vienas kitam priminti, ka sugebedavo PIII su 640MB RAM ir ko siandien nesugebetu :)

> bet T400-niam dar iki tos varnelės ant S kiek trūksta :-) - nesileidžiant į kraštutinumus, jis, jei poreikiai yra iš esmės
> ofisinių
> darbų pobūdžio, realiai dar kokius 3-4 metelius atitirbt gali, ir prisiliest prie jo tikrai maloniau, nei eilinės šiuolaikinės
> pigienos.

Puse varnos tikrai turi ;) .. kad T400 gerokai ">" nei X23 gincytis neverta.. siai diena tikra "Š" turetu T series
su Pentium M ir visais lydinciais niuansais kaip (IDE hardas, DDRI ram ir jo kiekis, legacy videlka, vienakoris procas)..

> Jis dar paskutinis iš ThinkPad'ų, kuris turi 16:10 matricą

1280x800 arba 1440x900 .. bet ta "auksti" ne visi ivertina..
default atveju 800px vs 768px << +32 pikseliukai aukscio, nelabai big deal.

> (nors jau beveik metus prie 15" FHD sėdžiu, bet vis dar idealiu variantu laikau 15.4" matricą su 1680x1050 raiška)
> plius klavą normalią turi - aš savo priešpaskutinį turėtą NB savo laiku specialiai dėl klavos ir 16:10 matricos
> ėmiau būtent T500, nors pardavime jau buvo T510 (pas jį klava dar gera, bet matrica jau "sugadinta").

o kur dingo T500?.. negi nedziugino (cia retoriskai)..

Griztant prie batarkes:

ThinkPad T400 Notebook
Li-ion Battery Life (Windows Vista®)
4-cell: starting at 4.3hr
6-cell: starting at 6.5hr
9-cell: starting at 9.8hr
9-cell + bay battery: starting at 13.0hr

http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-Thinkpad-T400-6474-19G-Notebook.15861.0.html
6 cell lithium-ion battery with a capacity of 5200 mAh (56.16Wh)
Battery Runtime
Idle (without WLAN, min brightness)  - 4h 26min
WiFi Surfing  - 2h 55min
DVD  - 2h 07min
Load (maximum brightness)  - 1h 38min