Tema: Re: NAS pasirinkimas
Autorius: tOMZY
Data: 2016-10-20 20:09:50
Kol kas kamera tik viena - Hikvision DS-2CD2042WD-I
http://www.skytech.lt/ds2cd2042wdi-hikvision-ds2cd2042wdi-bullet-network-camera-power-over-ethernet-po-p-266421.html

diena ir vakare kokybė tiesiog super, o vat naktį liūdesys su infrarediniu
pašvietimu.
1080p - 30fps. Srautą nusistatai norimą iki nuo 32kbps iki 16384kbps
O šiaip veikia labai stabiliai, valdymas per naršyklę normalus, mobile
appsas irgi OK. Tai papildomą kamerą vėl Hikvison pirksiu
Va tik nebandžiau kaip filmuotų naktį prie dirbtinio apšvietimo.

Kamera wifi neturi, bet aš pasidariau su tokiu daikčiuku
http://www.dx.com/p/vonets-var11n-300-wireless-300mbps-mini-network-router-wi-fi-repeater-bridge-adapter-white-382004#.WAj5uSSYFlc
 - atrodo, pigus kiniškas daiktas, bet per porą mėnesio nebuvo net pakibęs
ar bent nepastebėjau. Jungiasi prie routerio, esančio kitame pastate, už
kokių 20 metrų. O jau kamera nutiesta dar 15 metrų toliau su utp kabeliu.

"Paul_"  parašė naujienų news:nuapto$urv$1@trimpas.omnitel.net...

Prie to paties smalsu: Kokia Hikvision kamera-/os? Kaip vaizdo kokybe?
Gal 1080p raiska 60fps? Koks strautas formuojamas tinkle per LAN ar per
Wifi?