Tema: Re: Duomenų archyvavimas - kur ir kaip?
Autorius: android
Data: 2016-10-17 16:00:42
galvociau apie magnetines juostas kartu su irenginiu. Laikant sandarioje ekranuotoje metalineje
dezeje.
LT istaigu serverines taip ir daro.

Kas 10 metu perziurint laikymo koncepcija - nes gali buti, kad net pajungti to irenginio po 15-20
metu nebus kur, teks kreiptis i IT muziejus arba medziot ebay antikvarinius kompus :)
Aisku, galima pasilikti visa toki sena kompa, materialine jo verte jau nebus aktuali. Metalinio
korpuso vidus ir bus ekranas, jame sukrauti kasetes ir viska i sausa sandeliuka ant lentynos.

Pries 15 metu per mano rankas praejo keletas ivairiu MT ir MO irenginiu. Ju verte siandien nuline, o
irasai turbut butu islike. Jei issaugociau komplekta - info nuskaityciau. Bet viskas priklauso nuo
info kiekio.