Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-14 22:16:35
Keistas tu. Nu po pusės metų užsidega indikatorius, kad baterija sėda. Ten kokių poros savaičių laikotarpy prisiruoši atlikt tą sudėtingą ~pusės minutės darbą keičiant batareikas. Procentų matuot irgi nebūtina.
Mobilkos pakabinimas ant laido ne ką trumpiau užtrunka. Nu OK, gal kokius 3-4 kart trumpiau, ale atliekamas kas dieną...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/