Tema: Re: Išorinis HDD?
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-27 00:09:12
Diskams aš visų pirma už ilgiausią garantiją pasisakau, t.y. tai kriterijus Nr. 1 (maksimaliai apsisaugom finansiškai nuo geležies gedimo, o duomenys ne vienoj vietoj saugomi, plius įvertinant tai, kad statistika yra viena, o kiekvienas konkretus diskas visai kas kita, tai vengti reikia nebent atvirai nevykusių serijų, tačiau paskutiniu metu tokių kaip ir nepasitaiko). Tada kaip gamintojas pasirinkimuose atsiranda A-Data su labai didele dėžučių įvairove (diskai viduj, žinoma, bus kurie nors iš WD, Seagate ar Toshiba, pastarąjį kažkaip dažniausiai paskutiniu metu matydavau (matyt, pigiausi :-)). Papildomas pliusiukas - dėžutės jų paprastai lengvai ardomos, tai kada nors bus galima tiek pakeist diską, tiek, pvz., sulaužius USB lizdą išsiimt duomenis be didelių nuostolių (t.y. prarandama tik dėžutė, o ne visas diskas, ypač įvertinant tai, kad tų visų WD ar Seagate viduje būna ir diskai su USB jungtimi iškart, o ne SATA su perėjimu į USB, t.y. sulaužius lizdą geriausiu atveju reikėtų lituoklio pagalbos). Vat tik nežinau kaip dėl šifravimo, spėju, kad vieną kitą variantą ir jie turi, tik konkrečiai nenurodysiu, bo neaktualus featuras buvo, nesidomėjau.
Bet jei visgi rinktis pagal religijas, iš "tikrųjų" gamintojų, tai aš irgi būčiau už WD arba Hitachi :-)

Ir pabaigai - kiekvienas savo požiūrį turi, bet man HDD niekaip nesiderina su "voliosis darbe, mašinoje, kuprinėje", ypač backupinis - jį prisijungei, nusikopijavai kas reikia, atjungei ir atsargiai padėjai į stalčių/spintą/seifą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/