Tema: Re: Q: konica minolta bizhub 163 negaliu
Autorius: svyt
Data: 2016-09-16 18:14:04
Nu mano koks 4 metu spalvotas multifunkcinis lazeris panasu kad
 neturi, keiksmazodis tas pats- minolta. Linuksai draiverius tipa
 rado, bet spausdino blogai. laikau senuka kompa su windausais del
 jo. Kadaise sefas susinervaves du padovanojo, sandeliuke stovejo,
 sako ismesiu, jei nori imk. Vienas 50, kitas 250 lapu
 atspaysdine... veikia, spausdina, milteliu ten, mano poreikiais
 simtui metu pakaks ;)
beda, kad vis persistato ant letter
 formato ir stringa., Pries spausdinima, (neperkrovus kompo nereik
 nieko daryt) nustatyt a4 formata kompe ir liadas.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/