Tema: Re: --==Skelbiamas 12-as o.hw meet'as!!! (aptarimas) [pakeistadata!]==--
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-15 17:32:31
On 2016-09-15 16:27, zZz wrote:
> Nu va. O man green monster ipa yra gėris :)
>
> hoe ir leffe ten yra, tik negalėsiu kokybės patikrint, bo vairuoju. Paimt?

Jei sau imsi, tai pagriebk ir man vieną buteliuką to green monster ipa
paragaut. Nes IPA man patinka, o šito dar neteko ragaut. O šiaip, viską
nupirksim RIMI ir greta dar Vynoteka yra, jei RIMI pasiūla netenkins.

Jei zZz, Kesha ar kas dar su auto atminsite, turite didelį šaltkrepšį ar
šaldymo dėžę, įsimeskite, įkrausim ten alų ir užbarstysim ledukais :)
Jei neturite, galiu paimti porą didelių IKEA tašių - šaltkrepšių, anos
irgi kažkiek laiko šaltį laikys.